Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сбоєва Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Сбоєва Л. 
Впровадження технологій випереджаючої! освіти для сталого розвитку в ліцеї [Електронний ресурс] / Л. Сбоєва // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_5_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 474.139 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сбоєва Л. 
Інновації в управлінській діяльності освітнього закладу [Електронний ресурс] / Л. Сбоєва // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 113-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_5_21
Актуалізовано проблему підвищення ефективності організаційно-педагогічних умов керування розвитком інноваційного освітнього середовища. Розглянуто особливості навчально-виховного процесу в НВО-ліцеї нових інформаційних технологій, викладено напрями науково-пошукової діяльності його педагогічного колективу та наведено базову схему управління ліцеєм. Визначено характеристики та критерії діагностики інноваційної культури школи, вчителя, навчально-виховного процесу. Розроблено та у вигляді таблиць подано моделі інноваційної культури та інноваційного середовища НВО-ліцею НІТ. Описано систему підвищення професійної майстерності педагога, яка функціонує на основі психолого-діагностичної моделі оцінювання і прогнозування. Результати діагностування рівня володіння вчителем педагогічними технологіями наведено у таблиці. Запропоновано модель моніторингового дослідження впливу інновацій на якість освіти. Визначено критерії ефективності організаційно-педагогічних умов управління розвитком інноваційного освітнього середовища.Актуализирована проблема повышения эффективности организационно-педагогических условий управления развитием инновационной образовательной среды. Рассмотрены особенности учебно-воспитательного процесса в УВО-лицее новых информационных технологий, изложены направления научно-поисковой деятельности его педагогического коллектива и представлена базовая схема управления лицеем. Определены характеристики и критерии диагностики инновационной культуры школы, учителя, учебно-воспитательного процесса. Разработаны и в виде таблиц приведены модели инновационной культуры и инновационной среды УВО-лицея НИТ. Описана система повышения профессионального мастерства педагога, которая функционирует на основе психолого-диагностической модели оценки и прогнозирования. Результаты диагностирования уровня владения учителем педагогическими технологиями приведены в таблице. Предложена модель мониторингового исследования влияния инноваций на качество образования. Определены критерии эффективности организационно-педагогических условий управления развитием инновационной образовательной среды.The ways of modernizing management activity in lyceum are displayed. Criteria are analyzed of effectiveness of organizational and pedagogical conditions for guidance over innovative educational environment evolution. Factors and conditions analyzed that are important for efficiency of developing innovative educational environment.
Попередній перегляд:   Завантажити - 931.939 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського